loading...
حرف ..فقط حرف دل
ملیسا بازدید : 0 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سه روش براي جان بخشيدن به زندگي جنسي

مجله هاي زنان اطلاعاتي در اختيار ما مي گذارند که هيچ جاي ديگر نمي توانيم پيدا کنيم. آنها ما را با ديدگاه زنانه آشنا ميکنند که اکثر مردها قبلاً آگاهي از آن نداشتند: اينکه عملکردها و رفتارهاي ما مردان را چطور مي بينند، توقعاتشان از ما چيست و...

سايت مردمان امروز قصد دارد شما را با اين نوع هوش جنسي آشنا کند و ديگر نيازي نيست تا دزدکي به سراغ قفسه ي مجله هاي دوست دخترتان برويد. براي اين منظور مقاله هايي را که توسط يک کارشناس براي زنان نوشته شده اند را بررسي ميکنيم که مي دانيم براي مردها فوق العاده با ارزش است.

زندگي جنسيتان را از نو آغاز کنيد

وقتي ارتباطات احساسي شما با نامزدتان تدريجاً کاهش مي يابد، تصور ميکنيد که علاقه  و رغبت خود را به او از دست داده ايد و به همين دليل او را رها مي کنيد. اما آيا تابحال فکر کرده ايد که روابط جنسي اگر با همسرتان کمرنگ شد چه بکنيد؟ سکس نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون آن زندگي ميکنند. زندگي بدون رابطه ي جنسي با همسر چه به خاطر فقدان علاقه به او يا فقدان شور و شهوت جنسي باشد، در اين سايت قصد داريم شما را با راه هاي برگرداندن اين دو مورد و شروع دوباره ي زندگي شما با همسرتان آشنا کنيم.

بدون برو برگرد همه مي دانند که سکس حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يکي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است که درصد انبوهي از چنين ازدواج هايي با شکست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است). نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسيتان براي شما فراهم آورده ايم. پس اگر مي خواهيد ازدواجتان به طلاق ختم نشود، اين سه مرحله را با ما دنبال کنيد!

1.  به خودتان متکي باشيد

فرقي نمي کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحريکات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريک شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد که چطور گهگاه نيازهايتان را کنترل کنيد. احتمالاً تصور خواهيد کرد که عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.

البته اميدوارم که زوج ها تا آنجا که مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را بگذارند، اما بااينحال باز هم ممکن است زمان هايي وجود داشته باشد که شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليکه همسرتان ندارد. اين مسئله اي کاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درک اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درک و پذيرفتن با اتکاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود.  اگر اطمينان داشته باشيد که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي کند، انجام اينکار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

2.  تنوع، مزه ي زندگي است

احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يکنواختي شده است. حتي سکسي ترين فرد هم اگر سکس برايش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي کنيد، پس وقتش رسيده که کمي تنوع وارد اين رابطه کنيد. براي جلوگيري از يکنواختي جنسي، بايد کمي خلاق باشيد. مکاني جديد انتخاب کنيد، يک شب يک اتاق در هتل اجاره کنيد، لباس زير هاي سکسي و جديد بخريد و...هزاران کار ديگر هست که مي توانيد براي از بين بردن يکنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

اين مشکل است که يکي از دوستانم نيز با همسرش داشت. او تصور مي کرد که علاقه و شور جنسي خود را از دست داده و ديگر نمي تواند تحريک شود، ارگاسم او خيلي طول مي کشد و به قدرت گذشته ها هم نيست. علاقه و احساس خود را به شوهرش کاملاً از دست داده بود و وقتي شوهرش به او نزديک مي شد شديداً احساس بي علاقگي مي کرد. فکر ميکرد شايد به خاطر بالا رفتن سنش باشد، او 52 سال داشت، و قصد داشت که از مکمل هاي هورموني استفاده کند.

البته او يائسه شده بود و اين بي علاقگي مي توانست ريشه در اين مسئله داشته باشد. اما وقتي مسئله را با من درميان گذاشت، من درمورد کيفيت رابطه جنسي آنها نيز سوال کردم و او اعتراف کرد که شديداً دچار يکنواختي شده است. به او پيشنهاد کردنم که با شوهرش هم در اين مورد صحبت کند و با هم تصميم بگيرند تنوعاتي را وارد رابطه شان کنند که احساس علاقه آنها را  بالا ببرد و بتوانند لحظه هاي خوشي را با هم بگذرانند. او محيط ها و لباس هاي مختلف را امتحان کرده بود و اين هفته که او را ملاقات کردم، از سکس بسيار راضي بود و هيچ مشکلي هم نداشت.

3.  اگر همه چيز عمل نکرد، صادق باشيد
من با زوج هاي زيادي روبه رو بوده ام که بي علاقگي و نارضايتي يکي از زوجين از سکس باعث جدايي شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اينکار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادي غير از همسرتان، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است که عشقبازي با غير مي تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانيد که در طولاني مدت مشکلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي کند و باعث خراب شدن ازدواجتان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي که همسرتان از عشقبازي شما با کس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنيد، ممکن است زوج ديگري پيدا کنيد که او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين کار را تا کجا ادامه خواهيد داد؟ قبل از اينکه بار و بنديلتان را جمع کنيد و همسرتان را ترک کنيد، به شما پيشنهاد ميکنم که ببينيد آيا همسرتان از اين جريان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟ کار ار به دعوا نکشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، حرف هاي بد نزنيد، انتقاد نکنيد، فقط خيلي آرام به او بگوييد که به خاطر اتلافاتي که در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد کاري را که اصلاً دوست نداريد انجام دهيد. افکار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يک تهديد مطرح نکنيد. فقط ميزان نااميدي خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتيجه ي آن بمانيد.

 


ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه 13 مرداد 1389 - 2:27 توسط : حسین فرجی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 285